יום שלישי, 3 באפריל 2012

פוסט ממורמר. או: מתי הפכתי לאחד שרוצים רק לשכב איתו?


שמעתי שלאחרונה יש טרנד כזה ביו-טיוב שבנות מעלות סרטונים בהם הן שואלות אם הן מכוערות. בעיני כל העולם הן פקצות שמתחננות לצומי. בעיני הן אדירות. זה אחד הדברים הכי אמיצים שאפשר לעשות היום. פשוט להראות את עצמך, בלי משחקים, ולשאול באמת, מה אתה חושב? לרובנו אין אומץ לשמוע את התשובה. ואני רוצה גם להעלות אחד, רק איכשהו לצלם את כל האופי שלי. להראות את הכל, את הטוב ואת הרע. אני קצת מצחיק אבל קצת מעצבן. קצת חכם אבל קצת מתנשא. קצת מגניב אבל קצת יצור. ולהראות לכולם. זה מה יש, להגיד להם, ועכשיו תגידו לי, אני יפה או מכוער? אני שווה דייט?

אני מודה, זה בכייני ומתחנן לתושמת לב. אבל מותר לי, באמת שמותר לי. בחודש האחרון רציתי לצאת עם שלושה בחורים לדייט, אחד מהם נישקתי ועם השני אפילו שכבתי, אבל שלושתם אמרו לי שאני ממש חמוד ובכיף הם היו מזדיינים איתי, אבל פשוט לא מרגישים את הדבר הזה. אז מותר לי קצת להתמרמר. מה זה "הדבר הזה"? יש איזה דבר חדש שלא מספרים לי עליו? כי אני לא יזיז. מילא אם הייתי מקבל מהם רק הודעות “ערה?". אבל הם שולחים לי "איך היה השבוע?" ו"יש לי סיפור מצחיק" ו"מה אתה חושב על זה שמופז נבחר?" מזיז לי את הביצה מופז! צאו איתי לדייט! כי אם מדברים בלי להזדיין, ואז גם מזדיינים, אז איך זה עוד לא דייט? מה עוד נשאר?

בעיקרון זה אמור להחמיא, אני מניח. זה לפחות אומר שאני נראה טוב, או סקסי בצורה כזאת או אחרת. אבל זה לא מחמיא. דבר ראשון זה מוזר, אף פעם לא חשבתי על עצמי כסקסי, וגם לא חושב את זה עכשיו. אני לא חושב שאני מכוער. אני חושב שאני בסדר כזה. אבל תמיד הייתי בטוח שעד שמישהו כבר כן יחשוב שאני נראה טוב, אז מבחינת אופי אני לגמרי סבבה. כאילו מין מצחיק-חכם-קצת-מעצבן-אבל-בקטע-חמוד כזה. סטודנט מגניב ממרכז העיר. אבל לא, כנראה שאין לי אופי טוב.

יש לה אופי טוב" אומרים על המכוערות. אז כנראה שאני הפוך. אין לי אופי טוב. באטרף זה היה מצליח לי. כשמישהו אהב את התמונות אז תמיד הצלחתי להיות מקסים ומצחיק. אולי הפרופיל שלי היה בנוי טוב. כנראה שכמו שאפשר להיות "לא פוטוגני" אז גם לאישיות זה ככה. כנראה שיש לי אישיות ממש פוטוגנית באינטרנט, אבל במציאות קצת פחות. סבבה לזיון, אבל לא לדייט. אז מה עושים? מה זה ה"דבר הזה" שאף אחד לא מרגיש אלי? איך משיגים אחד כזה? ואפשר שכבר מישהו יסכים לצאת איתי?

וואוו, פוסט שלם של מרמור על זה שכל מה שרוצים ממני זה סקס. אני ממש חייב לגדל את הבולבול שלי בחזרה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה