יום שני, 23 באפריל 2012

סיפור תל אביבי. או: מתי לא לרצות סקס הפך בכלל לאופציה?


אני מפסיק לרגע את הניתוח-פיסכולוגי-בשקל שלי של כל מיני דברים בקהילה, כדי לשתף אתכם בסיפור. סיפור שמצד אחד הפך להיות המציאות היום-יומית שלי, ומצד שני היה נקודת מפנה חשובה. אכן כן, ניחשתם נכון. אני הולך לספר לכם איך לא עשיתי סקס.

יצאתי קצת מוקדם, היא הגיעה קצת מאוחר ומפה לשם היו לי שעתיים לשרוף בתל אביב. פעם הייתה לי אפליקציה שמראה לי, על פי מרחק, מי ההומואים סביבי. ("מה, יש אפליקציה כזאת?!” כמה שאתם תמימים. לא רק שיש, היו לי שתיים כאלה). אבל הפסקתי עם השטויות האלה. אז אני כותב בפייסבוק "משעמם לי בתל אביב".

אני מקבל הודעה: "אתה תמיד מוזמן". הוא חתיך, חמוד, יש לו קוביות (הוא הסכים שאני אכתוב על זה רק אם יהיו לו קוביות), וכבר שכבנו פעם. זה חצי כח למצוא סקס באינטרנט, אבל זה בפייסבוק אז מותר לי. וחוץ מזה לא הזדיינתי כבר איזה ארבעה חודשים אז למי איכפת. אז אני שולח לו הודעה שאני בא, רק שאני לא בטוח שבא לי שנזדיין.

רגע. מה?!

ממתי לא בא לי? אני יכול לספור את הפעמים שעשיתי סקס בחצי שנה האחרונה על יד אחת. אז למה לעזאזל לא בא לי?! ומה זה בכלל “לא בטוח”? או שבא או שלא. מה יש להיות "לא בטוח"? פתאום זה נהיה לי מסובך. פתאום זה נראה לי מוזר ומביך הגישה הזאת שבה נורא ברור שאנחנו הולכים לעשות סקס אבל לפני צריך להעביר איזה עשרים דקות כדי שנרגיש פחות זולים. מסתבר שאחרי ארבעה חודשים בלי סקס גידלתי פות.

ואז הבנתי כמה אני מעריץ אתכם, סטרייטים. כי לעשות סקס זה ממש קשה. ידעתי שבלי אטרף יהיה לי קצת יותר קשה, הרי כשיש לך כרטיס באטרף צריך פשוט להכנס לאתר ומתישהו תמצא מישהו מספיק חתיך שגם רוצה אותך. וכשאני אומר מתישהו אני מתכוון תוך יומיים. אפילו יום אם לא איכפת לך לעשות סקס באוטו. אפילו שעה אם אין לך סטנדרטים.

אבל מסתבר שלמצוא מישהו זו רק ההתחלה. צריך להגיע לשלב שעושים את זה. מי עושה את המהלך הראשון? ומה אם הוא לא יזרום עם זה? ומה אם אחרי זה תהיה נבוך? אוי אלוהים. כשיצאתי ממנו (מתוסכל ונטול סקס) ישר התקשרתי לחבר סטרייט. כן, הוא אמר, זה תמיד ככה.

כשקובעים עם בחור באינטרנט זה מפשט את הדברים. ברור מה הולך לקרות. גם אם לא מדברים על זה, יש קודים ברורים. פתאום צריך להבין לבד מה השני רוצה. וגרוע מכך: צריך להבין לבד מה אתה רוצה. באטרף בוחרים אחת משלוש אופציות "סטוץ" "קשר" או "סתם לצ'וטט" וזה ממקד אותך. מה יש לחשוב? דיברתם על סקס? אז מזדיינים. דיברתם על קשר? אז מדברים שעה לפני שמזדיינים ושולחים הודעת "מצטער" יום אחרי. דיברתם על "סתם לצ'וטט?" אז לא תפגשו. ואם כן, זה בשביל סקס. מאוד ברור. 

פתאום הכל לא ברור. אני בכלל מחפש סקס היום? אני רוצה משהו רציני? זה יהרוס אם נשכב? אני רוצה שזה יהרוס? כיביתי את הדוד? יותר מדי מחשבות מעורבות פתאום בכל העניין הזה. מה עושים עם זה? מה קורה פה למען השם?! סטרייטים: כל הכבוד לכם שהמין האנושי הצליח בכלל להתרבות. כי נראה שאם זה היה תלוי בי, אף אחד לא היה מזדיין לעולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה