יום שישי, 27 באפריל 2012

אני והקהילה, חלק ד'. או: רואים מי שם את הקונדום במערכת היחסים הזאת.


אחת השאלות שהומופובים הכי אוהבים לשאול היא: "מילא הומואים, אבל למה ההתנהגות הנשית הזאת?" ומכיוון שכבר הואשמתי לא אחת בהומופוביה, אני אשאל את זה גם (כי אם כבר אני הומופוב, אז עד הסוף). למה לאהוב בנים משמעו להתנהג כמו בנות?

האמת שזו לא שאלה טובה. יעידו על כך גושי השרירים בחדרי הכושר שנראים כמו מקרר שמרים תנורים. גם סיבוב קצר באטרף, שם כל הומו שני טוען שהוא "גברי" מפריך את הטענה. ויש גם המון הומואים באמצע, גם רגילים וגם קצת נשיים וגם קצת גבריים וגם כאלה שאמנם דוחקים בניינים בחד"כ אבל עדיין מתקשים לחנות ברוורס.

התשובה הפשוטה היא שהקיצוניים הם אלו ששמים לב אליהם. אבל גם כשלוקחים את זה בחשבון עדיין אין סטרייטים שמסתובבים עם מכנסוני דפוקותי (אכן דפקתי פעם בחור במכנסון דפוקותי והוא התעקש ללוות אותי לאוטו. אלה היו חמש הדקות המביכות בחיי). כן, יש הרבה הומואים שתופסים קיצוניות כזאת או אחרת. יותר מסטרייטים. ולכן אשאל “למה הומואים חייבים לבחור צד?” והתשובה היא פשוטה: כי הם חייבים לבחור צד.

אני אסביר. התקשרתי למישהו כדי להזמין אותו לצאת והוא אמר שהוא בדיוק לא יכול לדבר. להתקשר שוב? להיות נואש? לצאת הבחורה? "אני לא חושב על הדברים האלה, פשוט מתקשר" אמר לי הידיד הסטרייט. אז הסברתי לו שכן, הוא תמיד יכול להיות זה שמתקשר, כי הוא "תמיד עושה" גם דברים אחרים, בלי לשים לב בכלל. "מה למשל?" הוא שאל. "למשל" אמרתי לו "אתה תמיד זה ששם קונדום".

להחליט מי מזיין בסקס זה עסק מורכב. בכלל שני בנים במערכת יחסים זה עסק מורכב. כן, שניהם תמיד רוצים סקס, זה פשוט. אבל איך ומה בדיוק, זה כבר סיפור. אפילו לפני שמגיעים למיטה. סטרייטים אפילו לא שמים לב כמה פעמים הם משחקים את תפקידי הג'נטלמן והליידי. הרי בחורה בחיים לא תשלם על הבחור בדייט ראשון. אצל הומואים תמיד מרחפת ברקע השאלה מי כרגע הבחורה. מי ייתן למי את המעיל אם קר. אז הרבה יותר קל להחליט פעם אחת וזהו. לדעת שאתה תמיד הבחורה. אני חושב, אגב, שצריך טונות של ביטחון עצמי כדי לתת לשני לשלם עליך בדייט ראשון. אז יש את ההומואים שפשוט החליטו שזה בסדר אם השני ישלם בדייט הראשון, ויש את אלו שהחליטו שאם כבר הם הבחורה, אז למה לא ללבוש חולצת פייטים של ליידי גאגא.

ואז יש את ההומואים בצד השני. אלו שכל כך מפחדים שהגבריות שלהם תפגע שהם יעשו הכל כדי לשמור עליה. הדבר הכי קל זה לגדל שרירי אבטיח. הם לא יעצרו שם ויתרחקו מכל דבר "נשי" ו"הומואי" אבל תמיד ישארו ממורמרים ומפוחדים כי לא משנה כמה גדולים שרירי החזה שלך, כשאתה מקבל התחת אתה מה-זה-הומו.

ויש את אלו שבאמצע, שגם וגם. אמנם הייתי בהופעה של בריטני ספירס וקפצתי על הספסלים כמו הומו, אבל בחיים לא תראו אותי בפאב מחזיק קוקטייל, או כל דבר שהוא לא בירה (מה אני, הומו?) אבל בינינו, למי תשימו לב, להומו שיושב בפאב ושותה את הבירה שלו, או לזה שנכנס עכשיו במכנסוני דפוקותי?

(ופעם שאלתי:

2 תגובות:

  1. אתה רושם מעולה יש לך ראיה מאוד מעניינת לחיים, לא תמיד אני מסכים עם הדברים אבל הם בהחלט מעוררי מחשבה :)

    Wrecker

    השבמחק
  2. זו זווית יפה. תמיד חשבתי שלסטרייטים פשוט יש פחות לגיטימציה להתנהג בצורה "נשית", כי אומרים להם שהם גברים ושככה גברים צריכים להתנהג (בגלל זה, נגיד, מעט מאוד סטרייטים יודו שהם אוהבים מחזות זמר או glee, ואפילו פחות ילכו עם תיק של "hello kitty"). יכול להיות שאם היתה לגיטימציה מלאה, היו גם סטרייטים שהיו מרשים לעצמם לקפוץ על ספסלים בהופעה של Aqua.
    מצד שני, זה לא היה מסביר את מכנסי הדפוקותי, אז כנראה שבאמת ההכרח לבחור מקצין את המגדר.

    השבמחק