יום חמישי, 24 במאי 2012

מכתב ליואב. או: בחור דיסקרטי.

היי יואב. זוכר אותי? נפגשנו לפני שבועיים. כשדיברנו היית נורא לחוץ. שאלת אותי איזה ארבע פעמים אם אני דיסקרטי או בארון או ממש דיסקרטי. אמרתי לך שכן. ברור שאמרתי לך שכן. רציתי סקס ורציתי אותו עכשיואם היית רוצה לשמוע שאני בעצם סטרייט הייתי מתחיל לדבר על בר רפאלי. גם כשהלכת דאגת בפעם האחרונה לוודא, שיישאר בינינו, כן? אין ספק, יואב, אתה בחור דיסקרטי.

אבל זה העניין. אתה דיסקרטי, אבל אני לא. אני אפילו לא כל כך בטוח מה זה אומר. אבל אני כן יודע מה זה לא להיות דיסקרטי. ואתה הולך לגלות עלי עכשיו משהו חשוב. לא, יואב, לא איך אני נראה בתחתונים, את זה אתה כבר יודע, מצחיק אחד. אתה הולך לגלות שהדרך הכי טובה לגרום לי לעשות משהו היא לבקש ממני לא לעשות אותו.

שכבנו, יואב, שכבנו ואני כותב על זה עכשיו בבלוג שלי. אפשר להיות פחות דיסקרטי מזה? ואני לא אעצור כאן. הו, לא, יואב, כשאני אכזרי אז זה עד הסוף. אני אספר לכולם שאתה לומד בעברית, שאתה ממש חתיך ושהסקס היה מעולה למרות שיש לך דבר או שניים ללמוד. אתה מבין מה הולך לקרות עכשיו, יואב? כל המוני הקוראים יצליבו נתונים על כל יואב שהם מכירים, יבדקו אם הוא סטודנט חתיך ואז יבררו אם הוא יודע לרדת. אבוד עליך, יואב, הוצאתי אותך מהארון.

כנראה שלא. כנראה שהקהל המצומצם שקורא את זה שם קצוץ על האנשים שאני שוכב איתם. אם חברים שלך יודעים עליך זה לא מפני שלא הייתי דיסקרטי. זה כי אתה הומו. כן, יואב, אתה הומו מזדיין בתחת. היה לך חשוב שאני אהיה דיסקרטי לא כי אתה מפחד שידעו. לא הסכמת להגיד לי אפילו בן כמה אתה. מה אני אספר? ולמי? ולמי איכפת? זה כי אתה מתבייש. אתה מתפדח מעצמך. אתה רוצה להבהיר לכל המעורבים בדבר שכל פעם שאתה שוכב עם גבר זה איזה רגע מביך שצריך להסתיר. ובשביל לחסוך לך שנים של טיפול, וגם סתם לכיף שלי, אני לא אתן לך. שכבנו יואב, שכבנו והיה מוצלח. אין מה להתבייש בזה. זו לא פדיחה, זה לא רגע מביך. זה מעולה. לך וספר לחברים שלך שהזדיינת אתמול והם לא. אל תהיה דיסקרטי.

אגב, יואב, היה לי ממש כיף.
אני אשמח לעשות את זה שוב.
אתה יודע איפה להשיג אותי:

thebadboyinme@gmail.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה