יום ראשון, 10 ביוני 2012

ההומו הטוב.

החלק הראשון בטרילוגית הקיץ של האף: הטוב, הרע והמכוער.


ההומו הטוב מצחיק וחכם. ההומו הטוב מעורב חברתית. הוא מתנדב בחוש"ן, חברותא, איג"י, הבית הפתוח ובתא הגאה של האוניברסיטה. הוא גם עמוק בברנז'ה. הוא מכיר את כל המסיבות הכי שוות ויש לו כניסה חינם לכולן. הוא חבר של הקופאי, של הברמן ושל הדי-ג'יי. הוא מכיר את הבעלים של המועדון ואתה די בטוח שהוא לא משלם על המנוי שלו בחדר הכושר. והוא חתיך. אוי כמה שהוא חתיך. איזה מזל יש לך שהוא רוצה אותך. אתה רוצה אותו? ברור שאתה רוצה אותו. כולם רוצים אותו. הוא ההומו הטוב.

ההומו הטוב הוא חיית המחמד של הקהילה. היא מעריצה אותו והוא מעריץ את עצמו. כותבים עליו במדורי הגאווה של “טיים אווט תל אביב" שהוא הדבר החם הבא. הוא חם כי הקהילה עושה אותו חם והיא עושה אותו חם כי הוא חם. אף אחד לא בטוח איך התחיל המעגל הזה. אבל כרגע הוא חתיך ואומר מה שאנחנו רוצים לשמוע. הוא אוהב את עצמו ואנחנו אוהבים אותו גם, כי הוא ההומו הטוב.

ההומו הטוב ממש הומו. הוא קם בבוקר והוא הומו והוא הולך לישון והוא הומו. הוא הומו מבוקר עד ערב ולא שום דבר אחר חוץ מזה. הוא מתנדב בארגונים של הומואים, הוא יוצא למסיבות של הומואים, הוא פוגש את החברים ההומואים שלו, ואז הם מדברים על המסיבה של ההומואים מאתמול. באוניברסיטה, הוא לומד משהו שקשור להומואים ואם לא, אז הוא לוקח לפחות קורס בחירה אחד בנושא "מגדר ומיניות". הוא ארגן את מצעד הגאווה, את הפגנת הלסביות ואת עצרת ההומואים הדתיים. הוא גם היה ממש טוב בזה, כי הוא ההומו הטוב.

ההומו הטוב הוא הומו מתיש. זה אף פעם לא רק שנינו כי הוא תמיד מכיר את כולם מסביב. זה אף פעם לא ערב שקט בבית כי זה בדיוק יום ההולדת של ההוא מהזה. אי אפשר לנהל שיחה רגילה בלי שהיא תגיע לקיפוח של הההומואים. ופעם אחת, רק פעם אחת, הייתי רוצה להגיד "איזה הומו" בלי לקבל על זה שטיפה. הוא בחיים לא ייתן לי להשמיע ביטוי הומופובי, הוא ההומו הטוב.

ההומו הטוב ואני נפרדנו, כי לא יכולתי כבר. הוא הפך לרווק הכי מבוקש של הקהילה. פשוט אין לו זמן להשקיע כרגע בזוגיות. בראיון ל”מאקו גאווה” הוא יגיד “משום מה בטוחים שאני סנוב, אבל אני סתם בן אדם פשוט, כמו כולם”. הוא לא פשוט כמו כולם. הוא מצחיק וחמוד ורגיש וחתיך יותר מכולם. ובגלל זה בסוף הוא ימצא איזה חתיך אחר ותהיה להם זוגיות בריאה ומוצלחת ובעיקר טובה. ואני אחייך ואקנא בו, בו ובחבר החתיך שלו. בעצם, בעיקר בחבר החתיך שלו, שתפס את ההומו הטוב.

פורסם לראשונה במגזין אף, גליון יוני 2012: טוב.

2 תגובות: