יום שישי, 6 ביולי 2012

ההומו הרע


החלק השני בטרילוגית הקיץ של האף: הטוב, הרע והמכוער.

אמרו לי "לא" פעם אחת יותר מדי. בפעם המאה אלף שמעתי "אתה ממש חמוד אבל..." ונמאס לי. נמאס לי ובבת אחת יצא ההומו הרע. מספיק עם השטויות, מספיק עם המשחקים, מספיק עם העמדות הפנים. לא רוצה קשר ולא רוצה בטיח. תגידו מה אתם רוצים, תגיעו לפואנטה ואל תזיינו לי את השכל בדרך. נהיתי ישיר, פרקטי וקצת שונא אדם. נהיתי ההומו הרע.

הילדים הטובים לא רוצים להיות כמוני. הם קוראים לאטרף "שוק בשר" ומנסים לא ללכלך את הידיים. בכרטיס שלהם באטרף הם מספרים כמה הם נהדרים ורוצים זוגיות ושמים איזה ציטוט שנון. אבל כרגע מבחינתי הם פונקציה לסקס, אז כל המוצלחות הזאת שווה לתחת. לא רוצים? לא צריך. יש לי שלושה הומואים פי אלף יותר שווים שיחכו לי באיזה פוזה שאני אגיד להם. כשאני ההומו הרע כולם מעוניינים בי. גם כי אני מציע סקס (וזה תמיד עושה את העבודה), אבל בעיקר בגלל איזה ביטחון עצמי שנודף מזה. שיחשבו עלי מה שהם רוצים. אין לי מה להפסיד. אני גם ככה ההומו הרע.

ההומואים האחרים אוהבים את זה אבל גם מפחדים מזה. הם מתעקשים להפוך את השיחה שלנו לנורמלית. הם מעמידים פנים שכל מה שקורה זה איזה אתגר אינטלקטואלי שבסופו אולי נאתגר אחד את השני גם במיטה. אני לא נותן להם לעשות את זה. אני הולך לזיין אותם והם הולכים להגיד לי כמה הם רוצים את זה.

אני מכריח אותם להתפלש ברפש שלי. אני מכריח אותם להשיל מעליהם את המסיכות שהם כל כך משתדלים לעטות. הם ידברו בצורה שמגעילה אותם. הם ישתמשו במילים כמו “להזדיין” ו”חרמן” שבדרך כלל הם משתמשים בהן ככינויי גנאי לאחרים. הם מעדיפים שיחה רגילה שבסופה נגלה במקרה שאנחנו עושים סקס. הם רוצים שלמשך שעתיים נעמיד פנים שגם אני כמוהם. אבל אני ההומו הרע. הם יתלכלכו בטינופת שלי או יוותרו על סקס הלילה. נחשו מה הם מעדיפים.

ניסיתי להיות ההומו הטוב. ניסיתי להתחיל איתם בפאב בצורה שנונה, ניסיתי להצחיק אותם ולהתלבש יפה. הם אמרו שהם היו רוצים, אבל הם פשוט לא מרגישים את זה. את מה אתה לא מרגיש יא דפקט?! אתה מכיר אותי שלוש דקות! כשהם יודעים שאנחנו עומדים להזדיין, פתאום הם מרגישים טוב מאוד. הם משחקים אותה בוגרים ומאופקים אבל בסוף הם ילדים חרמנים כמו כולם. אז זאת הנקמה שלי. הם שיחקו אותה יותר טובים ממני והם ישלמו על זה. הם ישלמו על זה ואז יתלבשו ויעופו לי מהפנים. הם ירצו להישאר לישון ואני אשאל אותם אם הם רוצים כוס מים לפני שהם הולכים.

שלא יתעסקו איתי.

אני ההומו הרע.  

פורסם לראשונה במגזין אףגליון יולי 2012: רע

3 תגובות:

  1. גדול :)

    זה היה ברור שאתה ההומו הרע בכל הטרילוגיה...

    (5)

    השבמחק
  2. הנה, פה אפשר להגיב, למה לא בשאר הפוסטים?

    אפיקורס להכעיס

    השבמחק
  3. ראיה מן השוטים15 באוקטובר 2012 בשעה 11:24

    כתוב נהדר.

    השבמחק