יום חמישי, 21 ביוני 2012

למה הומואים לא מוצאים חבר, חלק א'.

או: 

איפה שלושת אלפים ההומואים האחרים?


די. זה לא עובד. הגיע הזמן שנפנים – השיטה לא עובדת. משהו פה רקוב מהיסוד. אני לא יודע איפה, אולי בחברה, אולי באתרי ההיכרויות שלנו, אולי בהומואים עצמם אבל משהו פה פשוט לא מאפשר לזה לקרות. אנחנו לא מצליחים למצוא חבר. אלו שמצליחים הם מעטים מדי ואחרי יותר מדי זמן. אחרי שבזבזתי שעות בשיטוטים וירטואלים ומציאותיים, אחרי שניסיתי להתחיל עם כל הומו שמצא חן בעיני (וגם עם כמה סטרייטים), אחרי שניסיתי כל גישה אפשרית לנושא ואחרי שניסיתי לא לנסות מתוך אמונה שזה יבוא לבד, אחרי כל אלה הגעתי למסקנה: מה שמונע מאיתנו למצוא את האחד זה לא זה שעוד לא מצאנו את האחד.

זה פשוט לא יכול להיות. אנחנו מתעסקים בזה יותר מדי בשביל לא למצוא אותו. בואו ניקח את אתר ההיכרויות של ההומואים, אטרף, כדוגמה. הייתי אומר שלפחות ל-80% מההומואים הפנויים יש אטרף (לא ממצא מדעי, אבל אני מכיר קצת את המצב). הרבה מהם משאירים את זה פתוח בערך כמו הפייסבוק. זה אומר שיש בכל רגע נתון בערך שלושת אלפים הומואים מחוברים באטרף, ואף אחד מהם לא מוצא חבר. הם ממשיכים לחפש מישהו שהם עוד לא עברו עליו. איזה חייל שהשתחרר, איזה מישהו שנראה פעם לא משהו והסתפר, איזה הומו בארון שסוף סוף יצא. הם בטוחים שכל מי שהם כבר דיברו איתו (וזה הרבה) פשוט לא מתאים.

זה לא הגיוני. לא יכול להיות שלכל אחד מהם אין אף אחד אחר שמתאים לו. לא הגיוני שחסרים עוד שלושת אלפים הומואים כדי שכל אחד ימצא חבר. ומה שהכי לא הגיוני זה שמתישהו הם יראו שם מישהו שהם לא ראו. תאמינו לי, הומואים חורשים את אטרף הלוך ושוב, מכל הכיוונים. פעם פותחים פרופיל כזה ופעם פרופיל כזה, פעם שמים תמונה כזאת ופעם תמונה אחרת. כולם כבר דיברו עם כולם ורובם כבר שכבו עם רובם. כבר ראינו את האחד, כבר דיברנו איתו, כבר פגשנו אותו ובזמן שלבשנו את המכנסיים כשהוא שוכב במיטה לידנו אמרנו לו שהיה נחמד ושנדבר איתו מחר. ולא דיברנו.

אז למה לא מוצאים? את מי להאשים? לא יודע. אבל אני לא רוצה להאשים את עצמי. לא רוצה להודות בזה שהם נגמרים לי. להגיד שהמצב הזה שבו עברתי על כל ההומואים בירושלים ולא מצאתי אף אחד, זה רק אומר שמי שאני רוצה פשוט לא רוצה אותי. אז אני אומר לעצמי שלא יכול להיות. זה בטוח משהו אחר, בשיטה, בחברה, בעולם. רק לא בי. לא יכול להיות שהשני לא מעוניין פשוט כי הוא לא מעוניין בי. זה איזה משהו אחר. כל תירוץ אחר, אבל לא אני. אני בסדר. אז למה לעזאזל זה לא עובד?!

עדכון: נמצאה תשובה לשאלה! ולמרבה ההקלה היא לא שאני מכוער. הכל בחלק ב'.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה