יום שישי, 22 ביוני 2012

למה הומואים לא מוצאים חבר, חלק ב'


או: י' ומ', שני סיפורים על חיפוש.

זוכרים שלא הבנתי למה הומואים לא מצליחים למצוא חבר? אז גיליתי. מוכנים? הנה זה בא: כי אנחנו לא רוצים להכיר אף אחד. אנחנו באים עם רשימת דרישות גבוהה מדי, מופרכת אפילו. אנחנו פוסלים אנשים עוד לפני שאנחנו מכירים אותם, לא על בסיס תחושה או משיכה, אלא על בסיס נתונים. להלן שתי דוגמאות:

סיפור א': מ' והגברים השריריים.

התחלתי לדבר עם מ' בגריינדר, אפליקציה שמציגה הומואים סביבך לפי מרחק. מ' נראה טוב, ואפילו אומר שהוא עו"ד מתמחה. אחרי שיחה קצרה בה אני משעשע ומקסים אני מזמין אותו לבירה. "רק אפשר לשאול קודם מה הגובה שלך?" הוא שואל. אז אני אומר לו. "ומה המשקל?" זו כבר נקודה רגישה כי משקל אף פעם לא היה הצד הכבד שלי. "רזה". זה המשקל שלי, שיתמודד. "באסה, כי אני נמשך לשריריים".

אני לא בטוח שהוא רציני, אבל הוא אומר שכן. למעשה, אם נצטט: "חשוב לי שהוא יהיה חכם, בוגר, איש שיחה, גבוה, חזק ושרירי" ואף מוסיף "על הכל אני מוכן להתפשר חוץ מעניין הכוח הפיזי" אני רציתי בירה ידידותית באמצע היום, וקיבלתי רשימת דרישות של דוגמנית צמרת עם תואר בפיזיקה. מיותר לציין שלא נפגשנו.

סיפור ב': י' והצלקת.

י' שלח לי מייל שהוא אוהב את הבלוג שלי (גם אתכם לא יהרוג להביע הערכה מדי פעם, אגב) וזה יצר איזה פלירט וירטואלי מתמשך. אתמול בזמן שעבדתי כקופאי באיזה מועדון, הוא הגיע להגיד שלום ואפילו פירגנתי לו בכניסה חינם. מפה לשם, כשהוא כבר בדרכו ללכת, הוא מסמס לי שאין לנו יותר על מה לדבר, כי הברמן זה האקס שלו.

ממש כך. בגלל שאני והאקס שלו עובדים באותו מקום הוא לא רוצה שום קשר איתי. אני קצת מופתע ואפילו מנסה לשכנע אותו שזה מטופש, כי אני מחבב את י'. אני לא חבר של הברמן, לא שוכב עם הברמן ואפילו לא עובד שם באופן קבוע. אבל לשווא. "הוא הרבה יותר מצלקת", אומר לי י'. מספיק שאני נמצא איתו באותו מקום בערך פעם בשבועיים, "כל מי שקשור אליו, נמחק מחיי". ובסמס הזה נקטעים יחסינו.

יש מסקנות בכלל?

אז מה אתם אומרים? סינון מוגזם או דרישות הגיוניות? לפגוש מישהו עם עיניים חומות למרות שאתה אוהב עיניים כחולות, לפגוש תימני למרות שאתה בדרך כלל נמשך לאשכנזים, האם זו הורדת סטנדרטים, או אולי פשוט הבנה שאף פעם אי אפשר לדעת מי בסוף יתפוס אותך? כך או כך, נראה שי', מ' ושאר האותיות דוגלים בשיטה הראשונה. למה להתפשר על מבנה גוף או רשימת חברים אם יש עוד שלושת אלפים הומואים מחפשים און ליין?

נ.ב.
י', אם אתה קורא את זה ומתרגז: מה אתה מופתע? לא קראת את המכתב ליואב? 
הייתי אומר את אותו הדבר למ', אבל לא נראה לי שהבלוג שלי מספיק שרירי בשבילו

2 תגובות:

  1. פעם היתה תוכנית, לאיזה בחור שיצאתי איתו ולי, שנספר את הסיפור שהיה ביננו משתי נקודות המבט. היות שלשנינו היה בלוג, זה היה נראה הגיוני בשעתו. אני מאוד אהבתי את מה שכתבתי, חשבתי שהיה מדובר בקטע כן ופתוח והוגן - אבל הבחור הודיע שהוא מסרב לפרסם את זה כי הוא מציצני מדי וכולל פרטים אינטימיים מידי של השיחות והמין ביננו. הצד שלו דווקא פורסם והוציע אותי חתיכת שמוק.

    פתאום נזכרתי באותה הצעה, בעיקר כי מדהים כמה דברים נראים אחרת משני צדי האייפון. אולי פעם תסכים לשמוע את הצד האחר

    השבמחק
  2. -מביעה הערכה-.

    השבמחק