יום חמישי, 19 ביולי 2012

מכתב לד'. או: מצאתי את אהבת חיי בפעם השלישית השבוע.


אל תדאג ד', אני לא אחשוף את שמך המלא. אמנם כתבתי ליואב מה דעתי על הדיסקרטיות הזאת, אבל אותך אני לא שופט. הרי אתה חצי-סלב אחרי הריאליטי שהשתתפת בו. אני לא רוצה לגרום לך אי-נוחות, כי אני מאוהב בך, ד', ממש מאוהב.

דיברנו עשר דקות שלמות. צחקת מהבדיחות שלי, זה תמיד סימן טוב. אולי זה היה צחוק מנומס, אבל זה רק אומר שאיכפת לך ממני ואתה לא רוצה שאני אעלב. וברגע שגיליתי ששנינו אוהבים את סלינג'ר ידעתי שזהו, אפשר להדפיס הזמנות לחתונה.

אני יודע מה אתה חושב, ד', שהתאהבתי ככה גם לפני יומיים באהוד שלומד איתי, רק כי הוא סיפר משהו מצחיק ויש לו עיניים יפות. אני מודה, חשבתי שקורה שם משהו. כשחייכתי אליו הוא שלח לי בחזרה חצי-חיוך. חצי חיוך! אבל הוא סתם שיחק בי. יש לו חברה. שלח לי חצי-חיוך לחינם, הנבלה! הכל היה רק בלבול. אתה, ד', אתה הדבר האמיתי.

אני יודע, אתה תפוס. אמרת את זה בסוף הערב כשביקשתי ממך את המספר שלך. אני אפילו לא יודע אם זה חבר או חברה. אבל אני יודע שעמוק בפנים אתה מבין שאני האחד בשבילך, ממש כמו שאני מבין שאתה בשבילי. בפעם הבאה שתראה אותי כבר תגיד לי, נכון? כבר תגיד לי שגם אתה מאוהב.

מאוהב זו המילה. לא סתם דלוק .זה לא סתם ההומו הרע שבי שרוצה לזיין אותך. אני רוצה להתעורר איתך בימי שבת בבוקר, לראות איתך סרטים רומנטיים ולבחור שמות לילדים שלנו. הספיקו לי עשר דקות כדי להבין שזה יהיה מושלם.

אני יודע מה אתה חושב. שאני סתם משלה את עצמי. מכניס את עצמי לסרטים שממילא יגמרו רע בגלל מישהו שאני מכיר יומיים. אני יודע שזה מטופש, אבל אני לא יכול לעצור את עצמי.

אולי אני לא רוצה לעצור את עצמי. אולי זה נחמד לי הסרט המתמשך הזה. גם אם אהבה לא תצא מזה, לפחות יש לי קצת פרפרים בבטן. לפחות אני מתרגש כל פעם כמו ילד. הולך בכיוון ההפוך מהשיעור הבא רק כדי למשוך את השיחה עם אהוד בעל העיניים היפות עוד כמה דקות, שבסופן הוא יזכיר את חברה שלו. נכון, ממש כמו ההתאהבות המוגזמת יהיה גם שברון לב לא פרופורציונלי בעליל. אבל למשך חמש דקות אני ארגיש מאוהב. אהבה קלילה, סתמית, ילדותית.

אתה הלייסנדר שלי, ד', אני הולך לישון מאוהב בדימטריוס, וקם כשאני מאוהב בך, והולך לישון מאוהב בך וקם מאוהב במישהו אחר. זה רק לרגע, לקצת, ללילה אחד של קיץ. ובאותו רגע זה אמיתי וזה לנצח. מה זה משנה למה? מה זה משני במי? העיקר הפרפרים, העיקר ההתרגשות, העיקר להיות מאוהב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה