יום רביעי, 25 ביולי 2012

מחפשים אהבה. או: על מה הומואים מדברים כשהם מדברים על רגשות.


"גם אם היית, ואתה לא, מכוער, לי זה לא חשוב. באמת באמת. מעניין אותי מה יש בפנים". כך כתב לי י' השבוע.

כמה דברים הטרידו אותי בסיפור הזה. הראשון הוא שמסתבר שכבר אי אפשר לדבר איתי (ובטח שלא לשכב איתי) בלי שהשיחה תהפוך לפוסט בבלוג הזה. הזהרו, הומואי ירושלים, פן שיחתכם הבאה תהפוך לסיפור החם של הילד הרע שבי.

הדבר השני הוא שזה שקר. מה שיש בפנים זה אחלה, אנשים עם בפנים זה מקסים. אבל אף אחד לא רוצה לצאת עם הומו מכוער. חשבתי שאני אצטרך להוציא את האמת בכוח, אבל הבלוף יצא מהר משציפיתי. כמו במשחק של כיתה ה', פשוט אמרתי "שקר".

אז י' הסביר: "חשוב שיהיה אסתטיקה (השגיאות במקור) וגוף תקין, אבל מעבר לזה אני הכי לא מתחכם", ובעוד אני מתכנן בדיחות שנונות לבלוג (אם אני אכרות אצבע, זה גוף תקין? מה זה כן מתחכם? מישהו שרוצה רובוטריק?) הוא נותן לי את הפאנצ' הסופי "אמממ אולי רק זה שטכנית לא נמשך לאשכנזים". הייתי ממש רוצה לכתוב משהו שנון וארסי אבל נראה לי שפה המציאות מתעלה על כל מה שאני יכול להמציא. אשכנזים, טכנית, בפנים, תמציאו לכם לבד כמה בדיחות.

אני לא כועס על הבחור. אני מאוד מחבב אותו וגם קצת מקווה שהוא לא יקרא את זה. (עדכון – מאז יצאנו לדייט וזה לא ילך). זו לא אשמתו. הוא גדל בעולם שבו לימדו אותו שאומרים דברים כאלה. הוא יודע בדיוק מה צריך להגיד כשרוצים סקס (שואלים "מה מחפש?" ועונים "זורם"), ומה כשרוצים קשר רציני ("קשר רציני") ומה כשאתה אוהב משחקי שליטה (שואלים "יש משהו מיוחד שאוהב בסקס?").

זה קצת רקוב. זה יותר מדי רחוק מהקטע הנורמלי הזה של "להכיר". של לראות מישהו, לעשות לו קצת עיניים, לדבר, אולי לשכב, אולי לא. לפעול קצת לפי מה שבא לנו. הכל הפך להיות כל כך מנוכר שאנחנו כבר לא יודעים מה בא לנו. מותר לנו לרצות שני דברים "סקס" או "קשר רציני" וזה או זה או זה. וכשאתה מחפש "קשר רציני" (שזה עניין שלם ומוזר בפני עצמו "לחפש קשר רציני") אסור לך להתעניין במראה. רק האופי זה מה שחשוב. זה לא עובד. זה רובוטי וזה מגעיל וזה חסר כל רגש. כן, דווקא שמחליטים שרוצים לעשות סקס עם רגש הוא הולך לאיבוד. זה הבעייה עם הרגשות האלה, הם נזילים מדי, שבירים מדי. ואנחנו, ההומואים לקחנו אותם עם הידיים הגסות והמטונפות שלנו והתעקשנו לדחוף אותם לתבניות שנוכל להתמודד איתם. אז נשאר לנו להגיד אחד לשני "אתה יפה מבפנים". ולנסות ממש ממש להאמין בזה. וזה לא עובד.

אבל אני הבנתי הכל. אני פיצחתי את השיטה. ואני הולך עכשיו לעשות סקס חסר כל משמעות עם בחור שאני ממש מחבב כי אני לא יודע אחרת.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה